همین الان با ما تماس بگیرید!

درباره ما

       استودیو خسرویان

گروه عکسبرداری و فیلمبرداری  با مدیریت فرامرز خسرویان در سال 1359 شروع بکار نمود اولین هدف ایجاد بستر مناسب از لحاظ علمی و عملی در ارائه خدمات فیلم و عکس برای مشتریان خود بود و در کنار این هدف  بروزرسانی تجهیزات در کنار آموزش نیروهای زبده و حرفه ای راهکاری برای رضایت مشتریان  بود. این آتلیه در طی تمامی این سالها سعی در بهبود خدمات و ارتقای سطح علمی و عملی را داشت و خواهد داشت. استفاده از اتاق فکر، استفاده از دنیای مجازی جهت بروزرسانی علمی، ایجاد انگیزه در نیروهای کاری، مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، تعهد کاری برای حفظ مشتری، تبلیغات واقعی در فضای تبلیغاتی، استفاده از توانایی کاری و وجدان کاری، ایجاد فضای دوستانه و حفظ امانت داری اهداف ما در این سالها بوده و خواهد بود. استودیو آتلیه خسرویان با حفظ خلاقیت و نوآوری سعی در رقابت سازنده داشته است. این استودیو افتخار دارد که دارای بزرگترین آرشیو فایل است که نشانی از اعتماد مشتری به این استودیو است.

این استودیو با استفاده از جدیدترین تجهیزات و نیروهای با سابقه و حرفه ای و  اخلاق پسندیده نیاز مشتریان را برآورده کرده و این بیانگر برد ما در قبال رقیبان ما خواهد بود . تماس های مشتریان عزیز در تمام ساعات روز را جوابگو خواهد بود .ساعادت کاری دفتر از 11 صبح تا 22 بعداز ظهر است و انجام تمام دیدارها با تعیین وقت قبلی و پرزنت ها توسط مدیریت انجام خواهد شد .




مدیریت

فرامرز خسرویان عرب متولد شهریور ۱۳۴۳شروع فعالیت ۱۳۵۴ در رسته عکس آتلیه از سال ۱۳۵۹ در جمهوری ساختمان آلومینیوم رسته ودینگ را بصورت دفتری شروع کردم و در سالهای بعد با  بهره گیری از تکنولوژی و بروز رسانی در کنار تجربیات عملی در منطقه پاسداران دفتری مجهز تاسیس کردم از سال۱۳۹۰ به عنوان بازرس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران مشغول خدمت به اعضا شدم و در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در اتحادیه عکاسان و فیلمبردارن تهران  موفق به تاسیس کمیسیون آموزش در اتحادیه با سمت نایب رییس کمیسیون در آموزش اعضا نقش کوچکی داشتم تخصص اینجانب عکاسی کلاسیک و پرتره می باشد و در امر ودینگ بصورت حرفه ای فعالیت دارم.